Sjukstuga..

Hejsan hoppsan alla därute!!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen..
Här hemma har det vart sjukstuga i stort sett hela veckan, Linus & Thomas har vart hemma från jobb & dagmamma pga förkylning. Linus har även haft lite jobbigt med sin "förkylningsastma" så vi ska till läkaren imorrn fredag. Tycker inte att bricanylen hjälper såå mkt & han har nu dragits med hosta som inte ger med sig. Varje gång man tror den är borta så tar det ett par dagar så är den tillbax...*suck*

Theo & jag har iaf klarat oss rätt bra, lite snoriga men annars lugnt.

Igår var jag till BVC med lillemannen & han väger nu 4530 gram!! Börjar ju bli stora killen, hihi.
Var även över en sväng till Marita & fikade, TACK för trevligt sällskap & jättegod lunch!!

Idag har jag & Theo vart ner på stubben där dagmammorna hade öppet hus för allmänheten, var skönt att komma iväg en sväng hemifrån & att träffa lite folk.

Nej nu ska jag ta lillplutten!!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-12 @ 13:18:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback