Foton

För ett tag sen hade jag besök av en fotograf vid namn Eva Ahlin.
Träffade på henne då jag & Thomas var o fikade på Wayne's, hon kom fram till mig & gav mig ett brev ang ett erbjudande om att få Theo fotad då hon ville träna att fota småbebisar.
Det bestämdes att hon skulle komma hit hem till oss för att fota lille mannen & förra måndagen var hon här.
Idag fick jag iaf en cd-skiva med posten med några av dessa bilder...så här kommer ett axplock..=)

           

Tack Eva för de otroligt fina bilderna på vår lillprins!!!

(alla bilder är självklart copyright Eva Ahlin & mig & får under inga omständigheter kopieras eller tas på något sätt)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka fina kort!

Så stor och söt han är, lille Theo.



kram kram

2009-03-13 @ 10:06:58
Postat av: Karin

Vad roligt att få se den lille sötnosen! Verkar inte ha något emot modellandet ;-) Jättefina bilder på en jättefin liten Theo. Hoppas att se honom i verkligheten snart. / KRAM och God natt!

2009-03-14 @ 00:29:08
URL: http://mittfnstermotskogen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sååå underbart fin han är eran lilla prins

2009-03-15 @ 06:54:41
URL: http://ranu81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback