1 månad, vart tar tiden vägen!?!

Idag är det 1 månad sen vår lille Theo kom till världen!!
Vart tar tiden vägen egentligen, allt går så sjukt fort, man hinner ju inte med.
Tycker det känns som att det var igår vår lillprins föddes...
Allt går iaf jättebra men det är en omställning att bli 2-barnsmamma, är glad att Linus ändå hunnit bli så pass gammal som han är, hade inte velat haft tätare emellan..=)
Tyvärr har lillpluttas fått magknip senaste veckan & är stundvis en lessen liten kille, tycker såå synd om honom som ska behöva ha ont..=( Har köpt hem sempers magdroppar & Minifom som vi kör med nu, hoppas det hjälper ngt.
Amningen funkar iaf super & Theo växer så det knakar.
Var till BVC i tisdags & då vägde han 4235 gram & var 54,5 cm lång, så mat verkar han ju iaf få i sig...hihi

Linus verkar tycka om sin lillebror då han gärna vill hålla i honom varje dag, pussar godnatt osv.
Dock tycker han nog att han är lite mera vuxen än han egentligen är då han ibland försöker lyfta upp sin lillebror så där får man passa.

Nej nu ska jag börjar göra mig klar för o sova då vi ska få hit lite folk imorrn, ska få hjälp att få ner nya pannan & ack.tanken i källaren....kan ju inte stå på tomten hur länge som helst, där gör dom ju inte någon nytta..=)

Men sov så gott & dröm sött!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, jisses! Vart tar tiden vägen?

Det känns ju som igår man var på fölossningen, samtidigt som en evighet sen... Konstigt



ja, hehe, dom gör nog större nytta INNE i huset ;-)



P o K

2009-03-07 @ 09:39:00
Postat av: Isabel

Hoppas allt går bra med pannan! Jag önskar vi kunde hjälpa till men nu är det som det är!



Jag ska slänga mig på soffan, snoret rinner som värsta syndafloden pch jag har ont i magen!

2009-03-07 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback