Trött efter en superkul helg...

Ja som rubriken lyder är jag måttligt seg & trött efter att ha tillbringat hela helgen i Allianshallen där Uppsala Kattklubb (min hemklubb) höll utställning.
Har vart sååå himla roligt men intensivt.
Denna gången var det första ggn jag var med o hjälpte till & det var jätteskoj, gör jag gärna igen.
Åkte in redan på fre kväll då jag tänkte hjälpa till lite samt sätta upp mitt burskynke & förbereda buren inför lördagen. Var verkligen en lyx att kunna göra det på kvällen innan.
På lördagen stod jag bla i vet.checken, lite i prisrummet osv.

Givetvis ställde jag ju katt, denna gången var det dax för lilla fröken Terra att få visa upp sig, var ju så länge sen sist, närmare bestämt 8-9 augusti-2008!!!
Terra har fått jättefina bedömningar denna helgen, såå skoj!

Resultat
Lördag: CAC (samt fick komma upp till nominering)
Söndag: CAC+NOM

Är riktigt nöjd med detta & det var helt ofattbart att min fiina fina tjej fick komma upp & visa sig i panelen!! =)

Var dessutom extra roligt/spännande/ nervöst att Selma's son S*Bronwyn's Yam Yam ställdes för första gången.
Han har blivit en sån fin kille & det var riktigt roligt att se han igen. En riktig going, precis som en rag-nalle ska vara =)

Resultat (Yam Yam)
Lördag: CAC (samt fick komma upp till nominering)
Söndag: CAC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback