Fika på stan..

Igår när Linus var hos dagmamman så passade jag & Thomas på att åka in till stan för vi skulle storhandla, såå skönt att kunna göra det utan en liten kille som ska springa runt i hela affären.
Kände att det var ju verkligen såå länge sen jag var på stan & kikade & nu har ju lilla Theo ändå blivit några veckor, så jag gav förslaget om en fika på stan =)
Sagt & gjort, åkte ner, parkerade bilen & gick till "Wayne's" för att dricka en saligt god latte *mums*
Var såå härligt att kunna sitta där i lugn & ro & njuta av sitt kaffe & bara prata i över 1h, när gjorde vi det senast lixom?!
Är man inte bortskämd med om man säger så.
Vart en liten tripp in på kappahl, handlade två bodies & raggsockor till Linus.
Sen styrde vi vagnen mot HM där vi hittade två bodies & 2 par strumpor till Theo & en amningströja till mig...i stl M!!!! *inte igår man fick på sig det*
Slog även handlingsrekord på Willy's igår, tog 30 min att storhandla, vart lite bråttom då vi var på stan så länge *hehe*
Men jag hann till dagmamman i tid, börjar bli liiite bättre på det där med att passa tider, inte lätt för en obotlig tidsomptimist..*hehe*

Nej nu ska jag ta o fixa lite innan ruschen med amning, o diverse annat sätter igång.

Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Underbart!

Ska du bli en sån där latte-morsa nu? ;-)



Kramas

2009-02-27 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback