Jaha, nu har man blivit med blogg...

Hejsan hoppsan allihopa!!
Ja som rubriken lyder har jag nu fallit för grupptrycket & gjort som nästan hela min bekantskapskrets *skaffat mig en blogg*.
Är väl ingen superstjärna på det här med att skriva "dagbok", men men är ju värt ett försök.
Vet inte riktig vad jag ska skriva men hoppas iaf nån läser härinne så småningom.
Ska nog försöka fixa mig en egen design, gillar inte rikigt dessa färdiga mallar men det blir ett senare problem.

Nej nu ska jag nog ta & baka en äppelkaka såhär på fredagen....var sååå länge sen sist..

Ha en underbar dag, hoppas ni har lika fint väder som vi har!!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Karin Wijk

Lycka till med bloggen och kakan förstås. Jag kommer nog kika in då och då (är ju så nyfiken av mig), så det ska bli spännande att följa.

Trevlig helg och kram från Karin

2008-09-19 @ 14:12:09
Postat av: Isabel

Hej du hej du!



Hade hoppats på att blir först men men, allt tar sån tid med barn och valp.



Ska strax ringa och bråka med agria. Det står bas veterinärvård fast jag fyllt i Extra plus. idioter!

2008-09-19 @ 14:51:32
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback