Kräftskiva, kattungebesök mm

Ja denna helg har varit fylld av aktiviteter.
Igår lördag var jag först in till stan för att luncha med min lillebror som var hemma en sväng från lumpen.
Var verkligen superkul att träffas bara han o jag, lämnade sambo & barn hemma & hade en riktigt mysig dag på stan med lunch, fika & lite shopping.
På kvällen gick vi över till grannarna då vi var överbjudna på kräftor o lite annat, hade köpt med mig en jättegod grekisk feta/spenat-paj..*mums*
Idag söndag har jag haft jättetrevligt besök av ett par som kom för att kika på kissebäbisarna.
Så nu har lilla Gully & Pinny fått träffa sin nya husse & matte, dom ska flytta till Borlänge i början på november..;-)

Nej nu ska jag snart se på ensam mamma söker men ha en trevlig kväll alla ni goa människor!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anneli (Benet ;-))

Hello darling!

Var ju tvungen att kolla in din blogg som numer huserar under favvosar här hemma :-D

Tycker du börjat bra iaf, hehe. Jag funderar oxå på att skaffa en, så jag kan printa ner alla tokiga saker Wilmer säger :-D, men det största dilemmat här är ju namnet :-o



Hoppas det kommer bilder på er alla inkl missarna!

På återseende



kram kram

2008-09-22 @ 09:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback