Blev ingen äppelkaka...

utan en päronkaka..=)
Insåg att jag bara hade 1 äpple, skulle behövt typ 6 så det fick bli med päron istället, men lika gott var det.
Fick bra hjälp av min kära son att slicka ur skålen, bilder kommer senare.

Snart är det dax att åka till veterinären, ska vaccinera & chipmärka mina små kattungar.
Helt galet vad tiden går fort, är redan 9,5 v & ska få sitt första besök av spekulanter på söndag *spännande*

Nej nu kom samon hem så ska försöka vara lite trevlig innan jag åker iväg..

Ha det så bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Isabel

Lycka till!



Lyckades du ändra? Jag vill ha hjälp isåfall!

2008-09-19 @ 16:52:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback