v 21!!!

Ja nu har jag kommit till v 21+0, inte illa....förstår inte vart veckorna tagit vägen denna graviditet. Bara en vecka kvar till min "skräckvecka" =( , får se hur jobbigt det blir denna gången....sen kommer jag leva på nåder i min värld...
Om bäbisen kommer som Linus (v 32+2) så är det bara 11 v kvar....helt galet.
Dvs att det är  bara 11 v till det nya året...=)

Igår var jag ju till veterinären med Gizmo, var ingen rolig historia, det positiva var att blodprovet inte påvisade något utan han är "frisk".
Han har dock sin artros & jag frågade igår vad den klassades som & det var grav artros.
Han gav honom 1 år till sen skulle han tydligen bli drastiskt sämre, vem vet, kan ju gå fortare oxå men känns inte som så lysande utsikter.
Ska ta oss en diskussion om hur vi ska göra med allt men det är inte lätt & absolut inget roligt.
Tack Isabel för att du följde med, tråkigt bara att det tog sådan tid...men men så kan det vara ibland.

Måste ju ringa andra veterinären idag ang vet.besiktingen på onsdag, har ju lyckats dubbelboka, hade lixom glömt att jag skulle till vet på ons kl 18:20 så jag har dragit ihop ett gäng som ska åka till Marita på Mary Kay-demonstration kl 18:30, så ska försöka ändra tid idag....*suck*, min hjärna är verkligen off nuför tiden..

Nej nu ska jag roa min son lite men ha en underbar dag allihopa!!

Kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Isabel

Varsågod!



Det avr ju sjukt gott att äta Max så det avr värt all väntan!



Du vet att jag håller tummarna för bebis och dig!

2008-10-14 @ 16:56:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kramar om dig vännen

Saknar dig massor

Puss o kram Jenny med familj

2008-10-20 @ 14:16:34
URL: http://ranu81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback