Ny vecka igen....

Ja tiden går ju så ofantligt fort, nu är det åter igen måndag.
Helgen har varit lugn men ändå har vi fått mkt gjort.
I lördags var Thomas ute på tomten en del & jag passade på att baka en äppelkaka på äpplen från grannens trädgård, vart supergott.
På kvällen bar det av till Marita & Lasse i Rasbokil där vi skulle se på "Stjärnor på is" & äta lite kvällsgott bestående av bla ost, kex, tapenade, parmaskinka & oliver.
Var en helt otroligt rolig & trevlig kväll  *TACK M & L*
Kom hem strax efter 23 & då var det sängen som gällde.

I söndags var det ju helt underbart väder så vi var ute på tomten hela familjen, T fixade med det blivande staketet/stängslet & jag & Linus latade oss i solen.
Min älskling grävde även upp en av våra rabatter, jag satt på en stol & dirigerade, tycker jag är bra arbetsfördelning..*haha*
Isabel & hennes lilla taxvalp Rulle, 12 v gammal kom över en sväng & ville hälsa på Diezel, lillkillen håller på & hundtränar..*hehe*
Diezel tyckte dock denna lilla minivariant av hund var rätt dryg & morrade ett antal ggr, men lilla stöddiga Rulle fortsatte att ånga på precis som innan, vilket till slut ledde till en markering från Diezels sida. Efter detta hajjade han grejjen, gamlingen är en surgubbe, bäst o sköta sig..*fniss*

Idag har jag börjat måla i Linus blivande rum, så nu är vi på G.
Har vart mkt snack o liten verkstad sen vi flyttade in så nu var jag bara tvungen att ta tag i det.

Till middag idag blir det isterband med dillstuvad potatis..*mums*

Ska till veterinären igen med min Gizmo, han har något som heter Artros, nå inflammationer i höftleden...är inte såå insatt i exakt vad det är.
Ska iaf dit & få glukosaminspruta (ska ha 1st/v i 4v) för andra gången.
Ska även passa på & ställa lite frågor jag undrar över.

Hoppas ni alla haft en underbar dag!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, hoppas han lärde sig något av det nu!



Han kommer ju med imorgon!

2008-10-14 @ 16:58:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback