v. 25+0

Tänk vad det har gått fort, 25+0, helt galet.
Skönt att "tvillingveckan" är över & att vi nu blickar framåt.
Imorgon ska jag till BM, har inte vart där sen inskrivningen i v.10, så det ska bli skoj & se vad hon har att säga & vad värdena ligger på, vad deras våg visar osv...=)
Är ju typ max 10 v kvar nu av min graviditet, iaf om det blir som vi alla tror (jag, sambon, läkarna) att bäbis inte kommer stanna kvar i magen längre än v 35+0.
Helt galet att lilla bäbis snart kommer ut till oss.....

Längtar jättemkt till nästa lördag den 22/11, då ska vi åka på 4D-ultraljud på Tittut i Sthlm, ska bli sååå roligt & spännande. Då får vi nog även veta vem/vad som gömmer sig därinne....*hihi*

Nej nu ska jag se tv & sen sova men ha en underbar kväll & sov så gott ni alla där ute!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh va spännande gumman...

Jag längtar efter dig.

Hoppas vi kan ses snart

Kram

2008-11-12 @ 08:28:14
URL: http://ranu81.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback