J**la stängselcirkus!!!

Ja ni vet inte om jag ska skratta eller gråta!!
Ringde till Jula för att höra om det fanns någon rulle stängsel kvar eftersom det fattas ca 20 m innan skiten är klar här hemma.
Men klart dom inte hade någon kvar här i Uppsala, i Täby hade dom typ 1 rulle kvar & ev 1 i Västerås...min vanliga tur!!
Blir ju rätt dyrt om man ska sitta o åka drygt 10 mil enkel resa för en rulle stängsel så det är väl egentligen inget alternativ, inte kunde dom skicka mellan varuhusen heller...*sååå surt*
Så nu får vi "glatt" vänta till våren...blir så j**la less, blir så trött på vissa idioter som är så j**la lata att dom inte orkar röra sitt arsle ut & få det där stängslet färdigt innan säsongen tagit slut & materialet likaså!! (OBS inte Thomas jag menar)

Hade ju sett fram emot att få allt sånt därnt ur världen tills bebis kommer.....nej man får f*n inte vara glad här i livet!!

Så nu har jag fått spy ur mig lite..

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja, aldrig att det ska flyta på smidigt!

2008-11-12 @ 11:53:01
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Känner igen det där...

Men du, om ni ska ner till Stockholm på det där ul, kan dom inte "hålla på" en rulle då? (eller hur många ni nu behöver)

Det finns ju ett Jula på Drottninggatan i Stockholm, om jag inte missminner mig. Annars kanske det finns någon annanstan, i närheten av E4:an tex.

Värt att kolla kanske



kram

2008-11-12 @ 16:11:04
Postat av: Magda

Usch, inte kul! Men har inte Jula postorder? Finns det inte kvar där på det lagret då?

KRam

2008-11-12 @ 20:44:57
URL: http://magdalena-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback