Godnatt min älskade Giz!!

Måndagen den 27 oktober var en av de värsta dagarna i mitt liv.
Den kvällen sa vi hej då & godnatt till vår älskade Gizmo!

Han hade fått diagnosen grav artros & veterinären gav honom väldigt mörka framtidsutsikter, han trodde inte behandlingen skulle göra någon skillnad på honom & som toppen på isberget hade vår lillplutt även vid flera ggr visat aggressiva tendenser mot våran lilla son på 1,5 år.
Med detta i vår hand tog vi efter mkt funderande fram o tillbax ett av det svåraste besluten jag vart tvungen att ta, vi bestämde oss för att han skulle få somna in.
Känns sååå surt, var vår första hund tillsammans & han stod för större delen av mitt & T:s förhållande, han vart 4 år & 4 mån gammal, sååå ung & såå go.
Men att se sin älskade vovve lida pga smärta & inte kunna få göra det han älskar mest i världen, springa lös & jaga sina bollar, det är inte kul det heller.

Nu springer han på de evigt gröna ängarna & leker med sina bollar.
Nu har vår små änglar i himlen fått en vän, vi ses i nangijala!!

Puss på nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback